Sugárhajtású repül?gépek

Will’s Tigerbis

80 x 60 olaj, vászon

A közeljövőben az USA egét szelő Mig-21, a jövendőbeli festésével. Gazdája jelenleg egy Mig-17-essel repül bemutatókat.

Danubian Dart

70 x 50 olaj, vászon

Saját “fejlesztésű” fantázia repülőgép, gázsugár fordítóval...

A Magyar Légerő Emblémája

Gripenünk

140 x 70 olaj, farost

SAAB JAS-39 Gripen

Elérhetetlen

70 x 50 olaj, vásznas farost

Mig-17PF süllyedésben, egy felderítő Canberra sikertelen elfogása után, 1956 nyarán.

Gripen a starton

50 x 40 olaj, farost

SAAB JAS-39 Gripen a kecskeméti betonon

Őrjárat az égen

80 x 60 olaj, vásznas farost

Három Mig-15-ös kötelékezése a az 1968-ban készült TV film alapján. Az évszámról árulkodnak a vörös sávok is...

Felhős Fulcrum

54 x 55 olaj, farost

Repülőportréim kezdő képének tekintett munkám.

Felszállásra készen

30 x 20 olaj, vászon

Mig-15 és pílótája

Áthúzás

60 x 50 olaj, vászon

Beton felett suhanó Mig-19PM.

21-es a padlón

54 x 55 olaj, farost

Mig-21MF száguldása.

Géppárban

140 x 80 olaj, farost

Mig-19 PM kötelék.

A 74-es gyártmány

140 x 80 olaj, farost

A 313-as oldalszámú Mig-21 F-13, mely jelenleg a Dunai Repülőgépgyár tanműhelyében szolgál. A kép is az ő tulajdonukban van.

Csillagvadász

120 x 70 olaj, farost

Németh Zoltán -akkor még százados- Mig-21MF-je amikor elfogja a határsértő Jugoszláv Mig-21biszt. A kép a pilóta tulajdona.

Elveszett Albatrosz

80 x 60 olaj, vászon

 

Új szövetségesek

70 x 50 olaj, vásznas farost

Magyar Mig-29-es egy amerikai  F-16-ossal a NATO csatlakozás tavaszán.

Fürkészdarázs

120 x 55 olaj, farost

Egy sokoldalú, időközben kivont Szu-22M3-as.

Puma Fulcrum

140 x 70 olaj, farost

Mig-29

Piros vonalon

140 x 70 olaj, farost

Mig-29-es a starton. 1998-ban kecskeméti reptéren tett látogatásom egy momentuma.

A kép a HM Légierő Vezérkar tulajdona.

Ha kérdése van, küldjön e-mailt! Címem a kapcsolat oldalon található.   Minden jog fenntartva.   © Mascher Róbert 2007