Will’s Tigerbis
80 x 60 olaj, vászon
A közeljövőben az USA egét szelő Mig-21, a jövendőbeli festésével. Gazdája jelenleg egy Mig-17-essel repül bemutatókat.
Danubian Dart
70 x 50 olaj, vászon
Saját “fejlesztésű” fantázia repülőgép, gázsugár fordítóval...
A Magyar Légerő Emblémája
Gripenünk
140 x 70 olaj, farost
SAAB JAS-39 Gripen
Elérhetetlen
70 x 50 olaj, vásznas farost
Mig-17PF süllyedésben, egy felderítő Canberra sikertelen elfogása után, 1956 nyarán.
Gripen a starton
50 x 40 olaj, farost
SAAB JAS-39 Gripen a kecskeméti betonon
Őrjárat az égen
80 x 60 olaj, vásznas farost
Három Mig-15-ös kötelékezése a az 1968-ban készült TV film alapján. Az évszámról árulkodnak a vörös sávok is...
Felhős Fulcrum
54 x 55 olaj, farost
Repülőportréim kezdő képének tekintett munkám.
Felszállásra készen
30 x 20 olaj, vászon
Mig-15 és pílótája
Áthúzás
60 x 50 olaj, vászon
Beton felett suhanó Mig-19PM.
21-es a padlón
Mig-21MF száguldása.
Géppárban
140 x 80 olaj, farost
Mig-19 PM kötelék.
A 74-es gyártmány
A 313-as oldalszámú Mig-21 F-13, mely jelenleg a Dunai Repülőgépgyár tanműhelyében szolgál. A kép is az ő tulajdonukban van.
Csillagvadász
120 x 70 olaj, farost
Németh Zoltán -akkor még százados- Mig-21MF-je amikor elfogja a határsértő Jugoszláv Mig-21biszt. A kép a pilóta tulajdona.
Elveszett Albatrosz
Új szövetségesek
Magyar Mig-29-es egy amerikai F-16-ossal a NATO csatlakozás tavaszán.
Fürkészdarázs
120 x 55 olaj, farost
Egy sokoldalú, időközben kivont Szu-22M3-as.
Puma Fulcrum
Mig-29
Piros vonalon
Mig-29-es a starton. 1998-ban kecskeméti reptéren tett látogatásom egy momentuma.
A kép a HM Légierő Vezérkar tulajdona.
Ha kérdése van, küldjön e-mailt! Címem a kapcsolat oldalon található. Minden jog fenntartva. © Mascher Róbert 2007