A hőskor
 

Az utolsó menet

50 x 40 olaj,vászon

Manfred von Richthofen háromfedelű, Fokker DrI.-e az I. világháborúból.

Fantaszta Lovag

120 x 70 olaj, vászon

Bleriot repülőgépe, mellyel európai körutat tett Európában igy Budapesten és Sopronban is repült a nagyérdemű elött

Pointilista Taube

50 x 40 olaj,vászon

Etrich Taube

Égi csodamasina

120 x 70 olaj,vászon

Egyedi amerikai pioneer repülőszerkezet

Akiknek először sikerült

80 x 60  olaj, vászon

Orville és Wilbur Wright gépe mellyel először sikerült levegőnél nehezebb szerkezettel, önerőből a levegőbe emelkedni.

Houdini Voisin

120 x 70 olaj,vászon

A híres szabadulóművész nevéhez fűződik az első Ausztráliai repülés.

KD-k párban

30 x 20 olaj, vászon

 Brandenburg KD

Tiger Moth

60 x 50  olaj, vászon

A két világháború közti angol gyakorló és túragép széles körben elterjedt volt, így példáúl Almássy gróf is ilyennel röpködött.

Drót nélkül az Alpok felett

50 x 70 olaj, vásznas farost

A Monarchia Brandenburg KD, azaz “keine draht” tisztán fadúc merevítésű kétfedelű gépe az olasz fronton.

Udet

60 x 50 olaj, vászon

Az első világháborús ász Fokker D VII-ese.

Egy csíz nyarat csinál

80 x 60 olaj, vászon

Bücker Jungman. A háború utáni légierőnk első, összerakott gépe 1948-ban.

LUSAC

100 x 70 olaj, vászon

Az első világháború után az amerikai repülőipar egyik első gyöngyszeme, igaz a tervező, Le Pere kapitány még franca volt. A motor azonban teljesen hazai, a General Electric turbofeltöltőjével magassági világcsúcsot sikerült elérnie 1921-ben.

A kép a GE Engine Services Hungary tulajdona.

Ha kérdése van, küldjön e-mailt! Címem a kapcsolat oldalon található.   Minden jog fenntartva.   © Mascher Róbert 2007